Tiem, kas vēl nav sākuši skriet 

Drukāt
10.02.2012 13:27

Tiem, kuri grib sākt skriet, bet nevar saņemties jeb daži labumi no skriešanas.
Šis raksts nav domāts iesācējiem un tiem kuri jau skrien, bet tiem kuri tikai domā sākt skriet, bet nevar saņemties. Tiem, kuri nolēmuši pārvarēt slinkumu un pievienoties visnotaļ plašajam skrējēju pulciņam. Kāpēc Tev būtu jāsāk skriet un kāds no tā būs labums?

Tu kļūsi laimīgāks un veselīgāks. Skrienot Tu paliksi tikai priecīgāks un enerģiskāks. Vācijas neirologiem izdevies noskaidrot, ka skriešana rada endorfīna "plūdus" smadzenēs. To dēvē arī par laimes hormonu, jo endorfīns ir saistīts ar noskaņojuma maiņu. Jo vairāk šā hormona organisms saražo, jo lielāks efekts. Skriešana kā jebkura fiziska aktivitāte, padara cilvēku veselīgāku. Tu mazāk slimosi.


Tu ēdīsi labāk. Ja Tu skriesi no rīta, tad ātri vien sapratīsi, ka diena labāk sākas ar auzu pārslu putru. Ja Tu skriesi vakaros, tad Tev būs regulāras pusdienas, jo zināsi, ka vairākas stundas pirms skriešanas nebūtu labi ēst.


Tu kļūsi tievāks. Skriešana ir viens no ērtākajiem un efektīvākajiem veidiem, kā nomest lieko svaru. Jebkura fiziska aktivitāte, šajā gadījumā skriešana, aktivizē vielmaiņu. Skriešana ir noderīga cilvēkiem, kam ir maz brīvā laika, bet kuri ar sporta palīdzību vēlas atbrīvoties no liekajiem kilogramiem vai saglabāt savu svaru.


Tu kļūsi mierīgāks. Tavs vakara vai rīta skrējiens noteikti būs dienas mierīgākā un klusākā daļa. Tu varēsi būt ar sevi, savām domām, jo tad nekas netraucē ieklausīties sevī un savā organismā. Skriešana ļoti labi samazina stresu.


Tu nekļūsi nabagāks. Skriešana ir viens no lētākiem veidiem kā nodarboties ar fizisku aktivitāti. Tev nav vajadzīgas dārgs ekipējums. Tev vajag tikai labus skriešanai domātus apavus.


Tu vari to darīt jebkad un jebkur. Skriet var no rīta un vakarā, skriet var viens vai draugu kompānijā. Skriet var atrodoties komandējumos un brīvdienās laukos. Skriet var jebkad un jebkur.


Tu vari rēķināties tikai ar sevi. Skriet vari jebkādā sev piemērotā ātrumā, ilgumā un garumā. Skrienot Tev nav jāpielāgojas citu sagatavotībai. Skriešana var dot Tev jaunus draugus.


Tu kļūsi apņēmīgāks. Vai viegli iet ārā skriet, lietū, vējā un sniegā? Vai viegli skriet vienu stundu? Vai viegli piecelties stundu no rīta ātrāk? Nav viegli, bet pēc tam Tu esi lepns ar sevi, ka piecēlies un skrēji. Skrienot Tu noliksi sev mērķi. Vai tas ir maratons, pusmaratons, 5km, 10km. Tev būs mērķis un Tu to piepildīsi, izdarīsi. Skrienot Tu vari izdomāt savas dzīves domas, radīt jaunus plānus un mērķus.


Varbūt kāds no šiem labumiem Tev liks saņemties un sākt skriet. Varbūt tiekamies trasē.

Informāciju sameklēja Ilze V

Komentāri

Vārds


Komentārs


Pievienot komentāru